REKLAMACJE
1. PC-Akme Ludwig Andrzej, zwane dalej PC-Akme, dokłada starań, aby realizować wszystkie reklamacje bez zbędnej zwłoki i jak najdogodniej dla klienta, który zakupił towar bezpośrednio w PC-Akme.
2. Reklamacje dla klientów końcowych są rozpatrywane tylko poprzez punkty zakupu produktu.
3. W przypadku umowy sprzedaży zawieranej z przedsiębiorcą, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność PC-Akme z tytułu rękojmi za wady zostaje wyłączona.
Sposób Składania Reklamacji:
4. Reklamację należy zgłaszać na następujący adres e-mail: serwis@pc-akme.pl
5. PC-Akme udziela odpowiedzi na złożoną reklamację w terminie 14 dni od dnia doręczenia zgłoszenia reklamacji.
6. PC-Akme przyjmuje sprzęt dostarczony za pośrednictwem firmy kurierskiej i nie ponosi związanej z tym odpowiedzialności, w szczególności za przypadkową utratę lub uszkodzenie sprzętu podczas transportu. Przedsiębiorca wysyłający reklamację, wysyła ją do PC-Akme na swój koszt.
7. Przed wysłaniem paczki do naszego serwisu, należy skontaktować się z serwisem, aby serwis nadał numer RMA. W tym celu należy przygotować następujące dane potrzebne do uzyskania numeru RMA:
- Nr seryjny (jeśli dany produkt go posiada)
- Data zakupu w PC-Akme
- Pełny opis usterki
- Kopia dokumentu zakupu od PC-Akme
8. Paczki będą przyjmowane tylko z nadanym numerem RMA. Paczki bez wymaganego numeru nie będą przyjmowane i powrócą do nadawcy na jego koszt.
9. Wszelkie dodatkowe pytania związane z systemem RMA prosimy kierować na adres: serwis@pc-akme.pl lub kontaktować się z pomocą techniczną pod numerem tel. 602 679 442. Pod tym numerem (lub innym wskazanym przez pomoc techniczną) można uzyskać informacje o terminach: naprawy, odbioru, wysyłki serwisowanych produktów.
10. Przesyłkę należy zaadresować na adres: PC-Akme, ul. Gitarowa 3 lok. 1, 51-531 Wrocław
11. Na czas trwania procedury reklamacji firma nie wydaje sprzętu zastępczego.
Warunki Gwarancji:
12. PC-Akme udziela 24-miesięcznej gwarancji na sprzedawane przez nią produkty.
13. Gwarancja obejmuje tylko produkty z nienaruszoną (oryginalną lub firmową) plombą gwarancyjną, które zostaną dostarczone do siedziby firmy wraz z nadanym numerem RMA.
14. W chwili dostarczenia produktu do serwisu, firma dołoży wszelkich starań, aby odesłać sprawny produkt w ciągu 14 dni roboczych.
15. PC-Akme zastrzega sobie prawo do wyboru między naprawą lub wymianą urządzenia na sprawne (w przypadku niemożności dokonania naprawy) lub zwrotem ceny.
Gwarancja nie obejmuje:
16. Gwarancją nie są objęte następujące wady i usterki:
- będące następstwem uszkodzeń (mechanicznych, termicznych i chemicznych).
- spowodowane zalaniem sprzętu jakimkolwiek płynem;
- spowodowane oddziaływaniem zewnętrznego promieniowania jonizującego lub pola magnetycznego - wyładowania elektrycznego powstałego podczas burzy lub przepięcia (spalenia elementów od strony portów wejściowych);
- spowodowane używaniem sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem;
- spowodowane lub ujawnione w związku z okolicznościami powodującymi utratę gwarancji;
- spowodowane zanieczyszczeniami sprzętu lub powstałe w wyniku używania do czyszczenia sprzętu środków chemicznych nie przeznaczonych do tego celu wynikłe z eksploatacji sprzętu w niekorzystnych warunkach (silnym zapyleniem pomieszczenia, dużej wilgotności) inne nie będące wynikiem przyczyn tkwiących w nabytym sprzęcie.
17. Gwarancja nie obejmuje również załączonego do zakupionego sprzętu oprogramowania oraz innych akcesoriów dołączanych do niego, takich jak: nośniki danych i materiały eksploatacyjne.
Utrata Praw Gwarancyjnych:
18. Kupujący traci uprawnienia wynikające z gwarancji w przypadku:
- dokonania jakiejkolwiek naprawy, przeróbki we własnym zakresie lub przez osobę trzecią, inną niż gwarant;
- naruszenia, uszkodzenia, zerwania którejkolwiek z plomb, na zewnątrz lub wewnątrz sprzętu, albo zakrycia ich w sposób uniemożliwiający identyfikację;
- uszkodzenia, naruszenia lub usunięcia numerów seryjnych bądź innych oznaczeń identyfikujących sprzęt, albo zakrycia ich w sposób uniemożliwiający identyfikację.
Odpowiedzialność za Utratę Danych:
19. PC-Akme nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych spowodowaną użytkowaniem zakupionych u nas produktów. Należy regularnie wykonywać kopie zapasowe danych i stosować odpowiednie środki ostrożności w celu minimalizacji utraty danych.
Koszty związane z Gwarancją:
20. PC-Akme zastrzega sobie prawo obciążenia nabywcy związanymi z poniesionymi w ramach gwarancji kosztami, w tym kosztami naprawy i transportu, w każdym z przypadków, gdy sprzęt okazał się sprawny oraz gdy zgłoszone wady nie były objęte gwarancją. To samo dotyczy kosztów ekspertyzy, jeśli reklamacja była niezasadna.